Nákupné podmienky


Ceny

V prípade objednávky prostredníctvom pošty sú naše ceny platné do 30. júna 2018 a sú vrátane príslušnej sadzby DPH.


Platba

Objednané rastliny dodávame na dobierku, Vy platíte až pri ich prevzatí. Náklady na poštovné, balné a poistné: 6,40 €. Dodanie: v čase výsadby. Objednávky vybavujeme podľa možností v rámci jednej zásielky. V prípade termínovanej objednávky alebo odlišného času výsadby sa môže stať, že Vaša objednávka bude vybavená v 2 alebo viacerých balíkoch, v tomto prípade však prepravné náklady započítame len raz.


Dodanie: v čase výsadby

Rastliny dodávame v najvhodnejšom termíne na výsadbu. Nasledovne podľa jednotlivých skupín rastlín:
Na jarnú výsadbu: Semená: január-máj, stromy, kry a živé ploty s voľnými koreňmi: marec-apríl, črepníkové, kontajnerové rastliny, hľuzy kvetov, jahody: marec-máj, ruže: marec-apríl, balkónové kvety a letničky: apríl-máj.
Na jesennú výsadbu: Stromy, kry a živé ploty s voľnými koreňmi: október-november, črepníkové, kontajnerové rastliny, hľuzy kvetov, jahody: od konca augusta-november, ruže: od konca septembra-november. Minimálna hodnota objednávky: 10 €. Objednávky pod touto hodnotou žiaľ nevieme akceptovať. Rastliny sa dodávajú do vyčerpania zásob. 


Nákup bez rizík!

Úplná výmena a garancia vrátenia peňazí do 14 dní! Kľudne si môžete vyberať, nakoľko nič sa nestane ani vtedy, ak by sa Vám niečo predsa len nepáčilo: do 14 dní môžete tovar spolu s účtom vrátiť späť. Tovar pošlite ofrankovaný a vyznačte, či žiadate o výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí. Balíky odoslané formou dobierky z technických dôvodov žiaľ nevieme akceptovať.

Spoľahlivá kvalita

Pravidelné a prísne kontroly sú zárukou toho, že od nás obdržíte rastuschopné rastliny, tovar najlepšej kvality, v daných cenových reláciách. Ručíme za totožnosť odrôd a životaschopnosť rastlín. Návod na pestovanie je priložený ku každej zásielke.

Reklamácia rastlín

Pokiaľ sa dodané rastliny napriek riadnej starostlivosti neujali, tak nás informujte obratom. Za škody spôsobené mrazom alebo nesprávnou starostlivosťou neručíme. Reklamácie sú riešené v súlade s občianskym zákonníkom.

Poškodenie spôsobené behom prepravy, chyby v zpracovaní objednávky alebo zistené nedostatky nám nahláste prosím bezodkladne ihneď po obdržaní tovaru. Prípadnú zámenu farieb či druhu, neujatie rastlín je treba hlásiť ihneď po zistení tejto skutočnosti.

Vašu reklamáciu vyriešime čo najskôr po obdržaní správy o reklamovanom tovaru a príčinách reklamácie, najneskôr do 30 dní. Pre posúdenie reklamácie požadujeme zaslanie fotografie reklamovaného tovaru – najlepšie e-mailom. Rastliny nám zasielajte späť, len v prípade ak Vás k tomu vyzveme! Výnimkou je tovar vrátený do 14 dní po obdržaní zásielky – odstúpenie od zmluvy. Zásielky vrátené na dobierku nemôžeme z technických príčin akceptovať.

Linka služieb pre zákazníkov je Vám v pracovnom čase stále k dispozícii. V prípade vzniku problémov s objednaným tovarom okrem povinnej písomnej reklamácie nás môžete kontaktovať aj telefonicky počas pracovnej doby na týchto telefónnych číslach: 031 550 0505 a 0918 138 893.

Osobný odber

Sieberz s.r.o. je výlučne zásielkový obchod. Zasielaním tovaru Slovenskou poštou – kuriérom na dobierku priamo do slovenských domácností, môže spoločnosť Sieberz s.r.o. udržiavať stále nízke ceny. Vzhľadom k tomu, že v sídle firmy sa nachádza len kancelária, kde sa prijímajú Vaše objednávky, nie je možné rastliny osobne vyzdvihnúť.

Sídlo Sieberz s.r.o., Széchenyiho ulica 2000/11, 929 01 Dunajská Streda