Často kladené otázky

V košíku mám vložené položky, ktoré si chcem objednať, ako mám pokračovať v nákupe?

Pokiaľ súhlasíte s obsahom košíka, môžete v nákupe pokračovať kliknutím na možnosť „platba”.
Ak ste sa ešte neprihlásili, budete automaticky presmerovaný na registračnú stránku, kde prebehne overenie Vašich zákazníckych údajov. Prosíme Vás, aby ste skontrolovali fakturačné i dodacie údaje. Ak je všetko v poriadku, pokračujte kliknutím na tlačítko „ďalej“.

Čo mám spraviť, ak sa neviem prihlásiť, som stálym zákazníkom a pravidelne dostávam informácie na e-mail?

To, že Vám posielame na mailovú adresu informácie o novinkách a ponukách, neznamená, že ste registrovaný na našich internetových stránkách, len ste si vyžiadal/a zaslanie newsletteru. Registrovať sa musíte sám. Či ste, alebo nie ste registrovaný, najjednoduchšie zistíte použitím odkazu pre zabudnuté heslo.

E-mailovú adresu, ktorej evidenciu si prajete overiť v našom systéme, napíšte do príslušného políčka a kliknite na tlačidlo „odoslať“. Ak zadaná e-mailová adresa je evidovaná, bude Vám zaslaný e-mail s odkazom, pomocou ktorého si budete môcť zmeniť Vaše heslo.
Pokiaľ Vaša e-mailová adresa nie je evidovaná v našom systéme, budete informovaný, že zadaná adresa neexistuje. V  tomto prípade Vás prosíme o novú registráciu!

Ako môžem uplatniť dobropis?

Dobropis je vedený v internom účtovníctve Vášho zákazníckeho konta. Nie je nutné na ne upozorňovať, dobropis bude odpočítaný automaticky na nasledujúcej faktúre.

Koľko stojí preprava tovaru, zabezpečujete prepravu tovaru aj do zahraničia?

Sieberz s.r.o. zabezpečuje prepravu tovaru iba na území Slovenska. Poštovné a balné je 6,40 €, ktoré účtujeme len raz za objednávku, nezávisle na tom, či Vašu  objednávku vybavíme v jednej alebo viacerých zásielkach. V prípade, ak hodnota objednaných rastlín dosiahne výšku 100,- €, preprava je zdarma!
Iná výška poplatku za prepravu sa účtuje pre darčekové poukážky a pre objednávky obsahujúce iba osivo.

Akým spôsobom môžem rozšíriť alebo meniť už existujúcu objednávku?

Zmeny v objednávke sú možné až do okamžiku fakturácie a prechodu objednávky do baliacej linky. V prvých dňoch po odoslaní objednávky je úprava spravidla možná. Ak už však objednávka postúpila do fáze fakturácie, nie je už možné do nej zasahovať, meniť ju alebo rušiť.
Zmeny objednávky môžete vykonať nasledovne:
1/ e-mailom na túto adresu info@sieberz.sk. Uveďte názov tovaru, jeho obj. číslo, množstvo balení atď. a my zanesieme ďalšie položky manuálne do nášho systému. Nezbudnite uviesť Vašu adresu a zákaznícke číslo.
2/ telefonicky na čísle 031 / 550 0505 alebo 0918 138 893.

Prihlásením sa na našich webových stránkach a opätovným vyplnením objednávkového formulára online a vo web shope www.sieberz.sk sa zmeny nevykonávajú, ale sa uskutoční nová objednávka, totiž systém nášho online shopu nedokáže rozlíšiť, či sa jedná o rozšírenie objednávky, o nahradenie položiek inými alebo o zmenu počtu produktov. Táto nová objednávka musí byť spracovaná manuálne, čo je časovo náročné a môže viesť k tomu, že existujúca objednávka bude vyexpedovaná nezmenená.

Aké sú termíny dodania tovaru, čo znamená doba výsadby a expedície?

Ako skúsení záhradníci Vám dodáme Vaše objednávky v najvhodnejšej dobe na výsadbu až do domu. Znamená to, že v prípade objednávky rôznych rastlín s rozdielnou dobou výsadby môže byť Vaša dodávka rozdelená do viac zásielok, ktoré obdržíte za sebou tak, ako nadíde príslušná doba výsadby objednaných rastlín. Poštovné hradíte samozrejme iba raz. Ak je z hľadiska doby výsadby zaslanie všetkých položiek z Vašej objednávky možné naraz, vybaví sa objednávka v jednej zásielke. Orientačné doby dodania jednotlivých rastlín sú nasledovné:
Na jarnú výsadbu: Semená: január-máj, stromy, kry a živé ploty s voľnými koreňmi: marec-apríl, črepníkové, kontajnerové rastliny, hľuzy kvetov, jahody: marec-máj, ruže: marec-apríl, balkónové kvety, letničky a zeleniny: apríl-máj.
Na jesennú výsadbu: Stromy, kry a živé ploty s voľnými koreňmi: október-november, črepníkové, kontajnerové rastliny, hľuzy kvetov, jahody: od konca augusta-november, ruže: od konca septembra-november.
Rastliny dodávame do vyčerpania zásob.

Akým spôsobom sa dodáva tovar firmy Sieberz s.r.o.?

Náš tovar dodáva Slovenská pošta, ktorá Vám doručí objednané produkty až do domu. Pri prvom pokuse o dodanie zanechá kuriér vo Vašej schránke správu o nezastihnutí. Vaša zásielka bude uložená na pošte v blízkosti Vášho bydliska, kde si ju môžete osobne vyzdvihnúť. Pokiaľ plánujete dlhšiu neprítomnosť alebo chcete mať istotu, že bude Vaša objednávka vyexpedovaná až po určitom dátume, informujte nás prosím o tejto požiadavke a my zaistíme, aby k Vám tovar nedorazil skôr, než si to prajete. Dbajte na to, aby sme mali k dispozícii Vaše aktuálne údaje vrátane kontaktného telefónu a e-mailu. Tieto informácie nám môžete poskytnúť hneď alebo ich aktualizovať dodatočne.

Poskytuje Sieberz s.r.o. množstevné zľavy?

Naša spoločnosť zásobuje výhradne priamo spotrebiteľov a neuplatňuje tak systém žiadnych zliav alebo množstevných rabatov. Zásielky expedujeme za jedno poštovné vo výške 6,40 € bez ohľadu na to, či je zásielka rozdelená do viacerých balíkov. Z tohoto hľadiska sú zvýhodnení zákazníci objednávajúci väčšie množstvo produktov z našej ponuky.

Čo je súčasťou zásielky od Sieberz s.r.o?

Každá zásielka spoločnosti Sieberz s.r.o. obsahuje pochopiteľne objednaný tovar, faktúru, na ktorej sú vypísané všetky objednané položky a celková cena vrátane dane. Okrem toho prikladáme ku každej objednávke niekoľkostránkovú farebnú brožúrku Výsadba a staroslivosť – pokyny, ktorá obsahuje informácie ohľadne starostlivosti o jednotlivé skupiny rastlín. K niektorým špecifickým produktom /napr. huby/ prikladáme okrem toho ešte samostatnú informáciu o pestovaní.